Vybrali jsme Power banku

Prestižní časopis Brands&Stories realizoval zakázku dřevěných Power bank. Náš požadavek na kvalitu a účelnost byl prioritní, a proto jsme se rozhodli oslovit společnost ZPROGO team, kterou jsme znali z veletrhu Reklama Polygraf. Tam jsme měli možnost jimi nabízené produkty vidět, vyzkoušet. Při výběru dárků pro naše zákazníky zvítězil u nás produkt dřevěné Power banky s laserem, šetrný k přírodě. Jelikož časopis Brands&Stories se kromě příběhů značek zabývá také koncepty prodejen a marketingem at-retail, který je hodně o designu, nemůžeme si dovolit darovat klientům předmět, který by neměl designový vzhled. Všechny námi požadované parametry dřevěná Power banka splňovala.

Naše B2B periodikum si před devíti lety vzalo za cíl přibližovat čtenářům prostřednictvím příběhů a filozofií nejen společnosti věhlasných světových jmen, ale také české značky. Brands&Stories chce poukazovat na to, že i u nás je co obdivovat – ať již jsou to značky, které založil kdysi dávno předek současného vedení, nebo nové, které vznikly před několika málo lety. Jsou na trhu třeba pět, deset, dvacet let a dnes vyrábějí technologicky a designově dokonalé produkty, ale jejich jméno jakožto výrobce zatím nikdo nezná. Vychází v tištěné formě jako oboustranný časopis. Z jedné strany je část „Brands“ – o značkách a jejich příbězích, která postupně získávala stále větší oblibu a dnes tvoří hlavní část časopisu. Cílem této části je zaujmout čtenáře příběhy značek, jejich filozofiemi, jejich společenskou odpovědností a novinkami. Z druhé strany je odborná část o kamenných obchodech. V názvu této části „Stories“ (neboli příběhy) je graficky potlačeno „i”, aby ze slova opticky vynikl pojem „Stores“ čili obchody. Tato část slouží marketérům jako inspirace od nás i ze zahraničí pro koncepty prodejen a jako zdroj informací o všech vědách souvisejících s místem prodeje – P. O. P. marketingu, Visual Merchandisingu, Omnichannel marketingu, Digital Signage, Signmakingu, 3D reklamě a dalších. A právě v této části ZPROGO team také představil marketérům svoji vánoční novinku.

Časopis Brands&Stories vychází od letoška jako čtvrtletník a je distribuován jako direct mail na stoly marketingových manažerů, majitelů a ředitelů firem. Čtenářská obec časopisu je tak tvořena odbornou veřejností a ekonomicky střední a vyšší cílovou skupinou. Značky využívají Brands&Stories nejen pro oslovení jiných společností jako B2B, ale na manažery cílí i jako na koncové spotřebitele svých produktů. Prezentované značky v daném vydání mají navíc možnost ovlivnit distribuci na různé oborové komodity a použít časopis jako referenci a vlastní direct mailing na konkrétní adresáty. Top manažeři různých firem se mohou setkat s Brands&Stories i díky mediálnímu partnerství s mnoha odbornými konferencemi, semináři, veletrhy a soutěžemi.

Časopis Brands&Stories má motto: „Je to příběh, co prodává značku“. Je založen na filozofii „Kdo si přečte příběh značky, zapamatuje si ho. Ke značce si utvoří vztah a začne ji vyhledávat.“ V každém vydání se představuje několik značek, vždy však exkluzivně pouze jeden brand z oborové komodity.