Video zaujme vždy víc než album fotografií s popisky. Video booklet – tato novinka mezi reklamními nosiči – je nevšední způsob, jak zákazníka zaujmout firemním propagačním videem. Podstatou produktu je LCD obrazovka zasazená v atraktivních deskách – dá se říci elektronická video kniha. Výraznou předností, která z video knihy dělá úspěšný reklamní tah, jsou neomezené možnosti grafického ztvárnění desek. Design může přesně dodržet firemní logotyp i výrazně podpořit corporate identity společnosti. V deskách nechybí reproduktor, dobíjecí lithiová baterie ani napájení a přenos dat přes mikro USB kabel. Otevřou se desky – spustí se video prezentace. Technicky jednoduchý, marketingově neocenitelný nápad. A netradiční dárek pro významného klienta nebo obchodního partnera je na světě.
Video kniha jako dárek se pomalu ale jistě stává hitem. Hravé spojení ozvučeného videa s profesionálně vyvedenými deskami dává snad neomezený prostor kreativitě marketéra ve spolupráci s grafikem. Pojme každé téma. Pracuje s více smyslovým vnímáním s přispěním emocí, proto dokáže dodat punc luxusu i vcelku jednoduché firemní prezentaci. Určitě je to skvělý způsob, jak na malém prostoru patřičně vyladit obrázek firmy a zapůsobit na klienta. Tento styl video propagace má všechny předpoklady k úspěchu: je neotřelý, vždy jedinečný, dobře zapamatovatelný, působí na smysly i city. Video v této podobě je široce využitelné.
Snadno si lze představit potenciál této novinky také v soukromé sféře: originální dárek k narozeninám, svatební přání, kronika rodinné letní dovolené nebo tematické video album.
Jedno je jisté: ve světě obchodně – společenských interakcí, kde cenu určuje jedinečnost a prezentační úroveň, elektronická video kniha rozhodně nachází široké spektrum zákazníků.